خرید اشتراک 1 ماهه رادیو جوان
نوشته شده توسط : فرشاد

رادیو جوان بزرگترین مرجع ترانه های ایرانی است. با استفاده از این سرویس می توانید به آرشیو هزاران آهنگ و موزیک ویدیو دسترسی داشته باشید.
همانطور که می دانید رادیو اولین رسانه پرمخاطب در بین مردم بود و اکنون پس از سال ها و ظهور رسانه های تصویری از محبوبیت خاصی در بین مردم برخوردار است و طرفداران خاص خود را دارد. این محبوبیت تا آنجا پیش رفته است که توسعه دهندگان اندروید به فکر راه اندازی یک رادیو آنلاین زنده هستند تا هرکسی بتواند با دستگاه هوشمند خود به ایستگاه مورد نظر متصل شود.  Radio Pro - Live Radio یک رادیو آنلاین زنده با مجموعه ای از ویژگی های عالی است که توسط TuneIn Inc. برای اندروید منتشر شده است. تمامی ایستگاه های رادیویی محبوب در این نرم افزار موجود است و شما قادر خواهید بود به محبوب ترین فرکانس های رادیویی دسترسی کامل داشته باشید. این رادیو امواج FM و AM را پوشش می‌دهد و ایستگاه‌های رادیویی در دسته‌های جهانی، منطقه‌ای و ملی و همچنین طبقه‌بندی بر اساس نیاز کاربر در دسترس هستند. عملکرد جستجوی موجود به هر کسی این امکان را می دهد که ایستگاه رادیویی مورد نظر خود را تنها در چند ثانیه با یک جستجوی هوشمند پیدا کند و آن را به لیست علاقه مندی ها اضافه کند.

یکی از مهمترین ویژگی های  Radio Pro ضبط کانال است. نمایش‌های پخش جریانی را ضبط کنید تا بتوانید در هر زمان به صورت آفلاین به آنها گوش دهید. علاوه بر این، این نرم افزار قابلیت اتصال به کروم کست را دارد و تجربه بی نظیری را برای پخش رادیو در محیط های آشنا برای کاربران خود فراهم می کند. برای آنکه بتوانید از ویژگی های رادیو جوان استفاده کنید حتما باید نسبت به ساخت اکانت رادیو جوان اقدام کنید. 

ویژگی های Young Radio Premium Account

  1. تبلیغات مزاحم را حذف کنید
  2. پخش موسیقی با بالاترین کیفیت ممکن
  3. دسترسی کامل به تمام محتوای رادیویی جوان
  4. دانلود موزیک و موزیک ویدیو با بالاترین کیفیت ممکن
  5. امکان استفاده آفلاین و بدون اینترنت
  6. امکان مشاهده متن آهنگ
  7. قابلیت پالس در iOS
  8. از رادیو استفاده کنید
  9. موزیک و موزیک ویدیو را بدون محدودیت رد کنید.

خرید اکانت پرمیوم رادیو جوان 1 ماهه 

برای خرید اکانت پرمیوم و اشتراک پولی رادیو جوان شما می توانید از سایت والاها - سیاره گیمران استفاده کنید که تمام مجوز های رسمی را در اختیار داشته وپشتیبان آنلاین این سایت یکی از بهترین پشتیبان ها در این زمینه است که اگر یکبار از این سایت خرید کرده و با بخش پشتیبانی ارتباط بگیرید صد در صد مشتری همیشگی این سایت خواهید شد. برای خرید اکانت پرمیوم رادیو جوان می توانید اینجا کلیک کنید. بعد از خرید اشتراک پرمیوم 1 ماهه رادیو جوان به راحتی می توانید در مدت زمان 1 ماه به تمام ویژگی ها و امکانات آن استفاده کنید بعد از اتمام این اشتراک باید نسبت به خرید اشتراک جدید اقدام کنید. 

در ضمن علاوه بر اشتراک یک ماهه شما می توانید اشتراک 3 ماهه رادیو جوان یا اشتراک 6 ماهه رادیو جوان و حتی اشتراک یک ساله rj آن را خریداری و در اختیار داشته باشید.

 





:: بازدید از این مطلب : 50032
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 بهمن 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: